Tove - dååligt

Hahha det går seeegt på den här bloggen.
Men det har inte hänt så mke den här veckan.
I torsdag hade vi Teori istället för ridning.
Vi snackade om våra visioner och mål.
Och nu i helgen är det majtävlingen på srk. Har dock inte varit där och kollat, men ska dit imorrn.
jag och matilda har nämligen grönt kort sak, så vi ska kolla lite på tävlingsplatsen och gå igenom hur man lastar, sedan ska vi skriva det teoretiska provet;)
Så imorrn blir det en heldag på stallet!
och på måndag ska vi ta ett klassfoto, alla killar ska klä ut sig till tjejer och tjejerna till killar.
Så jag måste även bestämma mig vad jag ska ha på mig...
längtar till det blir sånt väder det var på den här bilden som jag har tagit.
Idag har det snöat helaaa dagen, i MAJ!?!?!?
VILL HA SOMMAR, KÖRA MOPPE OCH TA FINA SOMMAR KORT.
NUNUNUNUNUNUÜN°!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0