Jonna - Massor med tävlingar

Det var ett tag sen bloggen blev uppdaterad, haha. Men tror att vi alla har haft ganska fullt upp. Vi (jag, Amanda och Matilda) ska den 9 Juni tävla våran första Lokala dressyrtävling. Det blir att rida LC:2. Det är Clearround så om man får 55% eller mer får man rosett. Om jag har tur får jag kanske 40% ;) Har dock inte anmält mig då Max pass inte är klart än, men direkt det är klart så anmäler jag mig!
På Lördag är det också dags för en tävling. Vårskuttet! Då ska jag tävla Emil för första gången. Blir att hoppa 60cm. Har ju inte hoppat han så många gånger, utan typ bara 5-7 gånger. Så det känns ändå lagom! Han är inte så lättriden heller.
Längtar verkligen ihjäl mig till båda tävlingarna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0