Jonna - Hanna kurs igen!

På Lördag är det dags för Hanna kurs igen. Förrförra veckan alltså veckan efter Carre kursen red jag dressyr på Max för henne och det var en katastrof. Var jättenära på att börja gråta och hoppa av Max. Hanna såg nog att de gick åt helvete så hon hoppade upp på han i slutet av lektionen och red igenom honom. Sen efter det fick jag rida. Och Wow, vilken skillnad. Han var verkligen jättefin. Så på Lördag ska hon börja med att rida honom en liten stund och sen ska jag få rida. Kommer nog bli bra. Som ni ser ska jag och Amanda rida från 11 till 12.

 11.00-12.00

Jonna M- Max

Amanda B – Primus


Kommentarer
Postat av: Josefine & Sanna

Nu har vi "Veckans blogg" på bloggen!



/Josanna

2012-05-08 @ 21:10:34
URL: http://joossanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0