Jonna - Otaggad

Ont i rumpan, ful häst, skavsår överallt och ingenstans, tävling på Lördag.
Känns BRA!

Nej, det känns förjävligt.

Red en Pay and Ride idag, LC:2, alltså den klass som vi ska tävla på Lördag. Gick bajs.
Dock var det första gången han varit på en dressyrbana med dressyrstaket runt, så han var spänd med all rätt. Kunde inte heller sitta ner i hans trav för att jag har så himla ont i röven! (kan inte sitta ner även fast jag inte har ont ;) ) Har ju ingen dressyrsadel ännu och hans allroundsadel är sjukt oskön. Därav rövont. Inte ok.
Red en privatlektion igår på han också, då var han stört fin ibörjan och var värd flera miljoner men sen sjönk han tyvärr drastiskt i värde......
Det säger väl allt.
Och imorgon är det dags för ett "härligt" ridpass igen, då SKA jag ha en dressyrsadel.
Måste ändå säga att jag är nöjd över Max ändå, lill skruttis! ♥



Kommentarer
Postat av: Elin

SV Jonna: Hahah, neje jag var ju jätte ful! haha

2012-06-06 @ 23:20:26
URL: http://beautigirlmoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0