Amanda - tårar, svett, tävling

Har mer elller mindre ridit Primus hela veckan!
I tisdags red vi privatlektion för Hanna och det gick fasktiskt bra! Bilder kommer så fort jag fått tag på några!
 
I onsdags red jag igenom programmet inför lördagen.. Usch fan vad dåligt det gick! Ville döööööööö. Nä men nästan.. Det stora problemet är väl att jag aldrig orkar rida fram han till handen. Han måste gå FRAAAAAAAAAM för skänkeln men han går bak iställlet.. näe skämt åsidooo!

I torsdags var det en vanlig dressyrlektion och då funkade INGEEET! Han gick verkligen inte att rida och åter igen ville jag döööööööööööööööö!!! Kände inte för att rida alls så jag skritta runt och försökte förgäves å få min häst ridbar.. Gick inte!!
I slutet av ridpasset kunde jag inte hålla tillbaka tårarna och grät som en liten skitunge framför hela stallet.. näe men ååå vad jag ville dö hehe..

Efter dom 2 misslyckade ridpassen var jag ju inte alls sugen på att tävla.. Men visste hur hästen skulle gå och eftersom det ändå var min första lokala dressyrtävling så spelar väl inte %en så stor roll.. Jag vet ju med mig att jag inte rider den enklaste hästen.. Slutade på 53.?? %. Tyvärr räckte det inte till en rosett :( 
 Men gillar han ändå! ;)
 åå vilket depriimerande inlägg det blev.
Foto: ElinJ och mamma



















Men det var riktigt kul att tävla!! Nu är det bara att träna träna träna till nästa tävling!! ;)))


Kommentarer
Postat av: mamma

Jag tycker du/ni var jättefina. :)

2012-06-15 @ 15:44:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0