Amanda - innan tävlingen

Dagen innan tävlingen ( fredags förra veckan ) var jag in på kusen och köpte ett träns med remontnosgrimma som jag skulle tävla med. Egentligen var det bara tänkt att jag skulle köpa en nosgrimma men den fanns inte kvar så det blev ett träns.. Lika bra det! Det var rätt fint oxå! 499kr fick jag betala.

Senare på kvällen for vi till stallet för att bada, knoppa och smörja inför tävlingen! Lite mysigt var det faktiskt! Vi gick även ut med dom till hoppebanan där tävlingarna var.
Vid halv 12 kom jag hem och fick äntligen sovaa! ;)



tränset ^ Nosgrimman var lite stor så vi var tvugna att göra lite fler hål .



ändå rätt nöjd över knopparna. Var typ första gången jag knoppa heheh.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0