Tove - Oälskad

Har varit på stallet med Jonna och Matilda idag och varit deras fotograf/ chafför ;)
När Matte hämtade Igor i hagen tänkte jag gå och gosa lite med Deviz och skämma bort honom med lite morötter♥
Men nej ni. Så fort han såg mig så vände han 180 grader och gick där ifrån. Han älskar mig så mycket!
Lär aldrig kunna fånga honom när jag ska hämta honom från betet.
Deviz gillar nämligen inte att bli fångad, han tycker det är jättekul att springa ifrån en och hoppa på alla ston och jucka istället.. Han har nog inte insett att han inte är hingst!
 
 

Kommentarer
Postat av: Jonna

Han är kåååååååååååååt

2012-07-16 @ 19:04:35
URL: http://www.fyraryttares.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0