Tove - Devvi på vift

For ju till stallet ganska tidigt imorse för att ta in deviz så han fick en ny sko.
Men jag ville inte rida honom direkt efter det så han fick stå inne och jag for hem ett tag.
När jag kom tillbaka så stod han inte i sin box.
Då tänkte jag att dom hade väl släppt ut han i hagen.
Men där var ingen deviz.
Kollade i alla spiltor och boxar, men fortfarande ingen deviz.
Frågade några men dom visste inte.
Gick till slut till personalrummet och frågade och dom sa att han var i en box så jag gick och kollade igen.
Fick då se detta:
Hade inte sett honom när jag kollade förut eftersom han sov.
VIlle inte tvinga upp honom direkt så jag satte mig och myste lite :')
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0