Jonna - Shoppa!

Innan igångsättningen börjar (mindre än 2 veckor kvar!!) så ska det inhandlas en del grejor! Har snart jobbat klart för i sommar (bara 2 dagar kvar) och det känns så underbart så ni förstår inte. Det är som att sommarlovet inte ens har börjat än. Kommer i alla fall köpa en massa grejor för pengarna som jag tjänat under dessa 3 jobbiga veckor. Jag och Amanda kommer beställa från Börjes och sen kommer även jag inhandla något/några schabrak! Fin hästen kommer bli väldigt bortskämd under en månads tid kan jag säga...haha.
Det som ska beställas är en tröja, ett par ridbyxor (bruna), brun läder sadelgjord, svarta "plast" stigbyglar och flugkräm! Damp hästen kan ju inte bli sprayad, så får köpa flugkräm och se hur det funkar. Han håller på att bli uppäten av alla myggor så han kommer att få gå runt med en ailien mössa på lill skallen!


Kommentarer
Postat av: Fanny och Filippa-Hästblogg

Jättefin blogg!!

2012-07-04 @ 19:35:05
URL: http://syrrornaenstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0