Jonna - Max&Emil

Igår red jag ju på banan igen. Max var visserligen tjurig men inte lika som föregående dagar. Lite mer energi börjar han nog få ändå. Han fick dock gå på lina igen efter jag ridit då det inte riktigt går att kräva något av honom i galoppen ännu. Höger galoppen har han fått väldigt svårt för så jag försökte jobba han lite mer där när jag longera, även fast jag hade värsta ägiga spöt så sög det, Max sket ju i det fullständigt. Haha, skulle ha hållt mig till Matilda och hennes träd...
Gårdagens höjdpunkt var att få träffa bästaste Emil igen! Så himla go och fin, dock bet han mig i huvvet :( Haha han ville iofs bara klia tillbaka då jag kliade honom... Finaste hästen!♥♥
Idag ska vi ut på en långritt, får se om jag sitter kvar, Max kanske bestämmer sig för att det är för jobbigt att fara ut längre än vad vi brukar!
Snart 4 år med dig♥
 

Kommentarer
Postat av: Danne

SV: Haha! Tack för tipsen. Men jo, hade ju såklart ta de mkt lugnare! Men frågan är om en vecka bara skritt räcker, innan jag kör en vecka skritt+trav? Va tror du experten? ;)

2012-07-29 @ 13:58:22
URL: http://hastkillen.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0