Jonna - Igår

Igår pratade jag med en ridlärare på ridskolan om Max och sådär.
 Så nu ska han få komma in 9 på morgonen för att stå inne tills jag ska rida på kvällen. Efter jag ridit ska han få gå ut igen. Han ska alltså få gå ute på natten för att sen stå inne på dagen. Det trodde hon skulle hjälpa!
Det är ju faktiskt jobbigt för de att gå ute dygnet runt med alla insekter och sådär.
 Sen sa hon även att jag kan låta han springa i gropen för att få upp konditionen på han och
jag kände verkligen inte för att rida honom så han fick springa där igår.
Skrittade fram honom barbacka med Amanda en sväng och sen fick han springa.
Både Matilda och Amanda fick hjälpa mig att jaga honom då han inte orkade springa mycket....
Och det var sjukt jobbigt måste jag säga...
Han fick sig iaf en rejäl genomkörare och svettades typ överallt, till och med på huvet haha! Har ingen lust att rida idag men kommer testa rida lite, om han tjurar ihop idag också kommer jag låta han springa i gropen igen.
svettig på lill skallen^
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Danne

SV: HAHA nej jag gjorde ju inte det x'D

2012-07-28 @ 13:25:43
URL: http://hastkillen.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0