Jonna - Gårdagens Max

Gårdagens Max kan beskrivas med 2 ord: Menskossa och Ångestbarn.
Hämtningen av honom gick bra, han fick lite ångest av att lämna sina kompisar, gick och gnägga mitt ute i skogen haha. Tror faktiskt att han och Primus blivit ganska tajta nu!
När jag sadla honom trodde jag verkligen inte att sadelgjorden skulle passa, men på något sätt gjorde den det iaf! Tur att jag beställde en sadelgjord som är lite längre än den han har nu ;)
Han fick ångest igen när jag skulle rida... Kunde inte gå ifrån Igor utan skulle följa efter han överallt. Men det fick han inte göra och då blev han sur och skulle börja bråkas. Hej menskossa!
Då han gav sig blev han faktiskt riktigt trevlig! Hade bra framåtbjudning och jag kunde jobba honom i en låg form i slutet!
Måste ju vara den finaste Menskossan som finns egentligen!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Fanny

Ååååååh vad bra de ser ut!:D

Svar: Max var riktigt fin! Dock så är min sits mindre fin ;)
None None

2012-07-20 @ 19:07:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0