Jonna - 3 blöta råttor

Igår for vi (Jag, Amanda och Matilda) ju ut i skogen.
När vi hämtade hästarna var det hur fint väder som helst och vi lökade sönder så vi ba Ja men det här kommer ju bli mysigt! haha...
Vi borstade på dem ett ganska bra tag ändå och sen gick vi ut och hoppade upp.
Ja men då börjar det såklart regna, dock inge mycke så vi ba men fuck it, vi far ut. Sagt och gjort. Innan vi hunnit in i skogen började det spöregna, och de regna bara mer och mer ju längre in i skogen vi kom.
Haha tror aldrig jag har skrattat så mycket som jag gjorde igår, så sjukt kul!
Jag och Max va i täten sen hade vi 2 gnällspikar bakom oss som ville vända hem hela tiden, men icket! Istället tog vi och galopperade en bra bit!
Jag hade ju ingen sadel heller, utan red barbacka, de andra tog sadlar. Så de fick smörja efter vi ridit ;)
Ingen av oss hade jacka heller, vi red bara i ridbyxor och en tjockare tröja, gissa om vi var lite blöta sen eller!  
Hursomhaver så var det riktigt kul!
 
Här hade vi ridit en lite bit och det hade precis börjat regna lite kraftigare!^
Och här var vi påväg hem, nästan framme!^
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0