Amanda - igår

Igår blev det dressyr på banan. Asså guud vad den där hästen ska bråkaa..  Det blir nästam bara värre oxå, snart står han på bakbena på riktigt haha. Eller näe.. Men jag vet inte riktigt vad som har hänt med honom. Han är pigg.. Riktigt pigg! I galoppen kan han tom "rinna iväg" från mig.. Haha nästan så att han utnyttjar min svaga sits litegrann..Men jag gillare som sagt! ;) I slutet blev han riktigt fin. Haha var fan första gången ever jag kunde trava av honom lite mer ordentligt. Fina Primpan! ;) 
 
 
Snart ska jag börja rida med mitt tredelade bett oxå så jag kan variera lite.
Maringalen är borttagen och kommer aldrig mer användas i dressyren ;) 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0