Amanda - igångsättning

Tänkte visa mina saker som jag kommer använda på igångsättningen! 
 Beställningen från börjes kom igår och jag hade beställt en sadeljord och ett par stigbyglar! 
 
 
Sen så fick jag ett jättefint lamicell shabrak av Tove S som tack för att jag tog hand om Nessa! Taaack igen! :D 
Mitt första märkesshabrak hahah, fick även en magic brush.
 
 
Sen så har jag ett dressyr som jag fick av Jonna ( ingen bild på de)  och det som jag köpte från tradera! 
 
 
Var på granngården här om dagen och köpte en grimma + grimskaft och ett flugspray! Inte den snyggaste men billigaste hahah ;) 
 
 
Sen har jag en påse med massa borstar, svampar och annat smått och gått som jag ska använda!
 
 
Kan verkligen inte längta mer till måndag jjust nu!! Taaagggaaaa :D:D
 
 
Fina Primus! 
 
 

Kommentarer
Postat av: Tove

fick ett grimskaft av snälla Tove ** ;);)

2012-07-22 @ 16:11:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0