Amanda - finis

Första dagen på igångsättningen idag och jag har redan brytit min "ridplan" för dom första dagarna. Tanken var att jag skulle rida ute dom 2 första dagarna men det blev inne idag. Lika bra de!
Började med å skritta fram han på lång tygel ett ganska bra tag. Han kändes väldigt pigg och framåt.
Jag vet ju att han kommer börja bråka direkt jag börjar kräva det minsta lilla av honom och idag var han väldigt bestämd haha.. Han skulle verkligen inte fram till handen, men efter lite småbråk släppte han till i höger och blev riktigt fin! Travade runt några varv på volten och han svarade riktigt bra framåt! 
Gick sedan över till vänster varv och försökte göra samma sak där. Fick han inte å släppa till lika bra där men det är nog mitt fel.. Är väldigt svag i vänster.. ;)
 
Så jag är nöjd! 
 
 
 
Imorn blir det å fara ut en tur :) 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0