matilda- no no pics

hejsan!
 
min lilla dator med alllllaa bilder är helt cp störd så jag är inne på stora datorn där jag inte har nån hästbild typ.så de blir ett ikke hästinlägg av mig tyvärr men har fått order om att göra ett inlägg nu så:)
 
det är typ 2 (!!) veckor kvar tills skolan börjar(!!) känner paniken komma...sen så tänte jag på allt jag velat göra i sommar och gjort. de är så mycke saker som jag inte gjort!! och jag har ätit på tok för lite jordgubbar!!! och badat bara två enstaka gånger... åhhhhh villl inteee gå skola...
 
 
såhär såg jag ut i början av 7an
 
och de här är jag nuu
vart typ 30 cm längre på 3 år haha
 
 
 
 
aja hej då alla som orkat läsa dettta inlägg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0