Jonna - Tjue

Ja här har de inte varit bra uppdatering haha! Men jag varnade er ju ;)
Har 4 läxor att göra nu över helgen, fml.
De som har hänt är väl att vi hade ridlektion i Torsdags. Innan vi red hade vi ett litet möte och gick igenom lite saker.
Sen for vi ut i skogen en sväng. Hade dock inte Max..utan Lars! Åh va kul de va att få sitta på ponnyplutten igen!
Otroligt kul!
Jag har hand om Emil nu i helgen. Igår skrittade jag bara ut en bit i skogen barbacka, supermysigt. Dock var ju Emil lite väl taggad haha.
Idag red jag lite på en äng som ligger en bit från stallet. Emil älskar verkligen att springa där haha. Han far iväg som ett spjut! Iaf så slams red jag lite där ett tag, sen i slutet jobbade jag honom lite och ack så fin han blev!
Han får ju 100 gånger mer framåtbjudning och energi när man är ute och då är det också 100 gånger lättare att rida tycker jag.
Imorrn kör vi på samma sak, Amanda N ska komma och fota så bilder kommer!
Gotta love dat jumbominiräknaren ^
 
 

Kommentarer
Postat av: Danne

SV: haha men du är vell inte smart heller? ;)

Asso bara den där miniräknaren får mig att bli förvirrad. Hur ska man kunna klara av matte c????

2012-08-26 @ 09:33:49
URL: http://hastkillen.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0