Jonna - Orkade inte rida.......

Igår orkade jag verkligen inte rida och ingen vågade komma och rida Max heller haha.... Så det blev ett barbacka pass på tjockisen! Han var så himla fin igår igen! Jag galopperade en hel del och han var så duktig så.
Dock sparkade han bakut typ i skritten utan att jag gjorde något haha (?) Miffo häst det dära!
Är jätteglad att det börjar gå framåt nu! Han är verkligen mycket finare nu än vad han varit förut.
En sak som jag märkt är att jag rider honom bättre i galoppen när jag rider barbacka haha, det är nog för att jag kan rida mycket mer med sätet! Så det blir nog mer barbacka pass framöver!
Testade att skritta honom till hagen i bara grimskaft och grimma igår också och han var superlydig och snäll!
Tror han skulle vara sjukligt fin på hackamore eller sidepull!
Han är bara sååååå söt!!^
Vet att ni älskar min snygga outfit ;) haha nä. Men de va fan grymt skönt att rida i harems byxor! Måste nästan testa att rida i onepiece också...hahah...
 
 

Kommentarer
Postat av: alma

sv: hehe ;D

2012-08-07 @ 12:57:33
URL: http://www.bananpalm.blogg.se
Postat av: Amanda

har du bett för att dom är söta eller vet du att han går bättre på såna bett??!? (vill inte verka nitisk men är lite emot när folk använder starkare bett i onödan :D)

2012-08-07 @ 22:49:20
URL: http://amandaseamountain.blogg.se
Postat av: Danne

SV: Jupp:) Ja försök å få så mycket tid och träning med Max så kanske ni tävlar 140 sen ;)

2012-08-08 @ 15:22:46
URL: http://hastkillen.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0