Jonna - Memme!!

Nu är det dags för mig att sätta lite fart under fötterna! Ska nämligen ta hand om 2 hästar i helgen, Max och Emil såklart! Ska bli hur kul som helst då det var ca 1 månad sen jag red Emil.
Är taggad till 1000 kan jag säga!
Eftersom jag är seg (väldigtväldigt seg enligt mina såkallade kompisar) så måste jag fara i god tid för att allt ska hinnas haha. Så resten av dagen kommer alltså att tillbringas i stallet, om jag har tur är jag väl hemma igen vid 9 tiden haha!
Emil ska få gå på någon av banorna och Max ska få fara ut i skogen, Tove kommer att fota mig och Emil så bilder kommer!
  

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sv: Jaha gud så roligt, längtar tills tävlingsgruppen då ;) ett tag kvar börjar ju bara Tr (första)

2012-08-03 @ 14:38:26
Postat av: alma

De va ja som skrev nyss ;(

2012-08-03 @ 14:38:54
URL: http://www.bananpalm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0