Jonna - Lill Max

I Lördags så slams red vi lite haha, lika kul varje gång ju! Och det behövs faktiskt också. Det gick super, dock så började ju han såklart ömma ("han är ju inte ömfotad så jag kan ju rida bara jag rider på mjukt underlag" Jo tjena haha) Så jag red inte så länge.
Igår, sista dagen ömmade han ännu mer stackarn, så jag red ute på en liten "äng" där var det mjukt och bra. Så där ömmade han inte. Dock så tyckte jag att jag inte kom åt honom med sadeln så ja ba ja men vafan, av med den. Tror ni jag kom upp eller? haha. Jag kom upp, men efter ett bra tag må jag säga! Det är inte så enkelt när man är kort! Iaf så kom jag ju upp och var rå glad ba tralalala. Så skulle jag jobba han lite och vad gör hästen? Jo han bockar haha. Flög som tur var inte av, men de va nära att det blev en skrevkross igen ;)
Max är ändå bäst!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0