Jonna - GIMP
Jag håller på med en ny bloggdesign till bloggen som ni kanske ser. Dock så kommer jag inge längre med designen då mitt Gimp vägrar att samarbeta. Åt helvete med Gimp förfan!! Okej nej, Gimp äger. Men inte just nu, nu suger det.
Gimp du krossar mitt hjärtaaaa </3
Medans jag ändå är igång här med min negativitet kan jag ju säga att nya blogg.se SUGER. Fyfan så dåligt det är, bara en massa problem hela tiden och för att inte nämna den där kossajävlen som dyker upp och säger in your face hela tiden........
Sen tycker jag att ni kan läsa det här inlägget:
Ursäkta mig men vad fan tänker hon med?
Helt åhhhh nä ska inte uttala mig om henne.  
 
JA det här blev inte ett hästrelaterat inlägg men jag säger bara Kbry, det här blev ett ilske inlägg istället. Och NEJ ingen tvingar er att läsa det!
 
Sneakpeaaaak.......^
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0