Tove - Presentation

Hejhej, nu kommer min supersena presentation.
Detta är då jag^
Jag är snart 16 år, bor i Skellefteå med min pappa.
Min mor bor i Norrköping ( är där just nu ) och till hösten får vi se hos vem jag bor hos.
Jag går i samma klass som de andra tjejerna, på min fritid är jag på stallet och är med mina finfina vänner!
Och jag älskar att fotografera!:D
På stallet har jag en sköthäst som heter Brage.
Han är född 2006 och var travare förut.
Min favorithäst av alla är såklart Deviz, han är en ridskole häst och är född 1990 så han är riktigt gammal nu, hela 22 år! ♥
Eftersom devvan är så gammal kan han inte hoppa, så när vi har hoppning rider jag Eloise! Men hon är tyvärr halt just nu..

På somrarna när jag är i min stuga i småland brukar jag rida lite pållar där med, denna har jag ridit mest, fina lilla Artello ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0