Tove - Carrekurs dag 2

I söndags så började vi i gamla manegen, vi fick börja denna gång igen att rida fram själva.
Han var jättefin redan ibörjan, men sen när vi började med sidvärtsrörelserna gick det super undan vänsterskänkel.
Men han är som lite skänkel döv på högersidan, så det gick lite sämre där, men han gjorde ändå vad han skulle :)
Vi gick senare över till nya manegen, och han blev faktiskt inte springig!:D
Vi fortsatte sidvärtrörelserna här inne också, gick lika bra därinne!
I slutet red vi på mittvolten och fokuserade mest på min sist.
Har ju inte precis den perfekta sitsen men den har börjat bli mycket bättre!
Men min höger skänkel är alldeles för långt bak, det har nog blivit så sen jag började rida deviz, eftersom han inte lyssnar så flyttar jag den bakåt och då lyssnar han typ mer haha.
Så är min sits typ, den räda pricken är min höger fot;)
Är jättenöjd med Deviz, han har varit jäääätte fin båda dagarna!
Finaste i världen 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0