Jonna - Trampar till stallet!

Nu hade jag tänkt sätta mig på min cykel och trampa iväg till stallet! Vi har ju nämligen ridning ikväll. Jag ska rida en ponny som heter Lady Melodie och det är dressyr som står på schemat! Ska bli superkul då jag aldrig har ridit henne och jag äääälskar att rida små ponnyer! Dock är hon ju en D-ponny, men ändå!
Nu när Max står på boxvila har jag ridit olika hästar varje gång. Väldigt kul ändå! Skulle kunna tänka mig att rida olika hästar varje gång, just för att det är så kul. Men Max är ändå bäst så när han är fräsch igen så kör vi!
Har även utfodring ikväll så det kommer bli värsta stallkvällen för mig!

Lady Melodie^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0