Jonna - Shoppat

I Lördags var jag och Amanda och shoppade lite på en hästbutik nere i stan, Kusen&co!
De hade ett erbjudande där man fick 50% rabatt på valfri lagervara, såklart att man måste dit och fynda lite då!
Jag fick med mig hem en vrål snygg nosgrimma och en borste. Fyndade rejält måste jag säga!
Max kommer få inviga nosgrimman på Fredag, har redan testat den på honom och den satt som gjutet! 
Nosgrimman är en aachennosgrimma och är väldigt bred, alltså lite av en dressyr nosgrimma.
Borsten som jag köpte är en borste som man kan borsta svansen och manen med! :)
Visar bilder så kanske ni förstår vad jag menar, haha.

(köpte ju ej pannbandet, utan bara nosgrimman!)


Kan ju även passa på att visa min Scapa luva som kom för ett par dagar sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0