Jonna - Presentation

Jag heter då Jonna, Jonna Mattsson! 
Bor i Skellefteå men är född i en liten rövhåla som heter Åre! Jag är 15 år fyllda men fyller snart 16.
Har 2 bruna labradorer, Viggo och Benson. Dock kallas de sällan Viggo och Benson. Utan Viggo kallas Leinen och Benson Renn Roo!
På min fritid är jag mycket i stallet och med mina kompisar.
Rider på SRK (Skellefteå Ridklubb) och har gjort det i ca 6 år. Just nu rider jag en häst som heter Max. Har ridit honom i knappt ett halvår. Han har stått på boxvila nu i ca 4 veckor men ska sättas igång nu under påsk så snart kan vi fortsätta trimma! Max är ganska speciell i ridningen så vi har mycket att jobba på. Vi tränar mot tävling och har hittills startat några få klubbtävlingar i hoppning.
Tar även hand om 2 privathästar, Emil och Calle. Emil har jag skött om i snart 4 år och Calle i snart 1 år!





<-Benson       Viggo->

Emil^

Calle ^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0