Jonna - Max

Max har stått på boxvila nu i drygt 4 veckor och ska sättas igång nu i påsk! Han blev behandlad i ett framknä 2 gånger det är därför han har stått på boxvila. Eftersom han har stått på boxvila har jag fått rida andra hästar än honom. Men det har varit kul och det har varit en utmaning vissa gånger! Det var som typiskt att han skulle bli behandlad och satt på boxvila när allt började gå så bra! Vi missade dessutom 1 hoppkurs, menmen. Det är bara att köra igång för fulla muggar igen när han blivit igångsatt!
Nästa vecka är det dessutom kurs, en dressyrkurs för Carre i 2 dagar. Min ridlärare trodde att Max skulle vara igångsatt då, så jag kan nog vara med! Och det känns jättebra!
Detta är vad som gäller för mig och Max i nuläget. Vi får såklart se om något ändras eller inte :)

Finaste Max^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0